Göteborgs Lucia 2009. Och 2010!


Kom på att jag inte lagt upp några foton eller nånting alls från luciaperioden, slarvigt av mig... Och nu när jag skall vara koordinator för årets trupp får det ju faktiskt bli lite ordnung und reda. Frågan är om vi behöver en ny trupp? Kanske bara ska ringa in den gamla istället? De är ju alltid redo så att säga... 


 

Några klipp från vår konsert i Johanneskyrkan:







Nordstan:





Bubbelpoolen på stenungsbaden:



Aftonkonserten i Vasakyrkan tillsammans med Lodolakören (tyvärr...)



Om man vill nörda loss lite på Lucia-temat kan man göra det på vår luciablogg eller på Göteborgs Lucias hemsida . Kanske orkar jag lägga upp lite foton någon dag, jag är ju överhuvudtaget inte så bra på det här med att blogga... Men det är min blogg och jag uppdaterar så lite jag vill! Sådeså! 

/Luciakoordinator Eriksson 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer inte ens på hur man gör det! Jag laddade upp dendär bilden för tre år sedan, så jag har totalglömt... Det borde väl inte vara så svårt..? ;-)

2010-08-30 @ 22:54:12
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: Maria

Det här gillade vi! :D Jätteroligt att se! Kul att jag kan urskilja din röst i alla klippen också ;D (Du sjöng rent hela tiden ;D).

Jättepuss på dig, min (s)t(j)ärna! <3

2010-09-16 @ 22:11:13
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0