Ett barn är fött...

Mina kära vänner Nina och Decio har äntligen fått sin lille Viggo!







Tidigt i söndags morse tittade han ut. En helt bedårande söt liten unge med så mcket hår att man redan skulle kunna göra frisyrer av det. Igår var alltså jag och Annika och hälsade på den lilla familjen på bb och den lille Viggo skrutt-plutt fick en elefant av Annika och en visbok samt rosa sockar av mig. För hur någon enda unge i hela världen skulle kunna leva utan rosa sockar kan jag inte föreställa mig.





Känns lite märkligt dock att vänner i jämförbar ålder börjar skaffa barn och sånt, är jag gammal nu då eller? Hmmm...
I så fall gillar jag att vara gammal.

Sjung nu allt vad du orkar Viggo, så blir du en gladare unge!

Kommentarer
Postat av: Linn

aaaw har han kommit redan?! gulligull vad söt han är! och sicket fint namn också :D (undrar om han heter Aragorn i mellannamn...)

2009-02-25 @ 00:09:59
URL: http://poopie-nonuts.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag är hemskt ledsen att behöva göra dig besviken Linn, det blir nog inte aragorn, även om de inte riktigt är överens om mellannamnet ännu. Nina tycker Nils, för det var nåt gammalt släktnamn, men decio är anti-nils, så vi får väl se...

2009-02-25 @ 11:04:30
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: Trixie

ååååh, va kul!! Gratta Nina om du språkar med henne före mig!! :D

2009-03-08 @ 12:17:04
URL: http://rideeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0