Karlstad och snö

Det är så skönt att allt har återgått till det normala igen efter musikalshowen. Vi har vanliga lektioner, vanliga improvisationer, vanliga läxor (okej det kanske inte är det allra bästa...) och vi åker till Karlstad efter middagen för att spana in teatertjohej. Idag var det Cabary som stod på menyn, helt okej revy men mycket värmlandsfixerad, vi "utlänningar" hade lite svårt att hänga med ibland...

Och så snöar det igen. Bättre med snö än slask men längtar till våren nu... Var hälsad, älskade björkpollen!

Nej nu får jag nog ta och städa lite, får ju finbesök imorgon, Annika kommer hit ända från Norge (vilket visserligen är närmare än Göteborg, men ändå, det låter lite fint att få utrikiskt besök...) så det är väl bäst jag snyggar till tillvaron en aning...

Over and out ----->


Kommentarer
Postat av: Maria

Det berodde nog inte på just på att du var "utlänning", min käre vän. Men jag tycker om dig ändå! :P

2009-02-05 @ 01:10:43
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0