Folkhögskola...

Kvällsmat i norra köket torsdag 19/2-09
Närvarande: Maria Handsome, jag.

23.02
Maria: Men Vad hittade jag i min ficka? En lakritsfisk!
Det är typ det bästa som hänt mig!

KantorsGustaf ansluter.

23.15

KantorsGustaf: Nej men ni är väl helt underbara.

(Eeeh, ja, så skulle man kunna uttrycka det, bäste herr kantor. sekr. anm.)

00.12
Maria äter fisken.
Maria: Mmmmmmmmm.
Det finns speciella tricks för att få den att räcka så länge som möjligt.

01.04
Jag lämnar köket och dess befolkning åt sitt öde. Ännu en dag i värmlandsskogen har passerat.

Vid protokollet: Goldielocks (well duh!)

Kommentarer
Postat av: Maria Handsome

HAHAHAHAhahaahahHAHAHAA.... Underbart, klockrent!

2009-02-24 @ 19:15:22
Postat av: KantorsGustaf

:D

Gött med lite laktris

2009-02-24 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0